2 kg upp

Det blev domen efter semesterresan. Det lät nog naivt att tro att man kan fortsätta viktminskning även på semestern, men jag såg ingen anledning till att det inte skulle fungera när jag kunde laga samma mat på samma tider som vanligt. Men sen visade det sig att det förväntades att jag inte skulle laga mat utan få den lagad och på tider som var väldigt tokiga för mig. :)
Ni vet hur det är, börjar det glida så sitter man där på den nedåtgående spiralen.

 

Men nu är jag tillbaka på LCHF och cola zero-fri kost. Inte helt smärtfritt, men väldigt motiverad, precis som innan semestern. Hoppas att de två kilona sitter löst!

mot plus
2014-08-21 @ 16:19:33
URL: http://motplus.se/

Hejjahejja! =) du e jättefin! ha en fin dag!

Svar: Tack! :) Detsamma!
halsosyrran.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0