Byta läsk mot PT

Ja, nu har jag träffat min nya PT!

 

Vad nervös jag var! Vad ska han tro om den här tjockisen som kommer här och vill träna?

Men han var så snäll och trevlig. Verkade väldigt duktig. Vi diskuterade mina krämpor och han hade redan en idé om hur vi kan lägga upp det. Ska träffas igen nästa vecka och göra lite styrketester m.m. för att se hur vi ska börja.

 

Det är dyrt, men om jag tänker på vad jag lade på cola zero per månad förut så är det inte så farligt mycket pengar att lägga på sin hälsa :)

 

Idag hade vi tre sorters choklad på jobbet, men det kändes enkelt och skönt att inte ta nån bit. Skönt när det är så.

Jeanette Sandelin
2014-08-30 @ 10:23:06
URL: http://thejeanettishway.blogspot.se

Vad kostar det?
hälsn fr sö Dalsland.

Svar: Det kostar 600 kr per gång. Blir lite mer i början då han först vill ha ett pass där vi kör lite tester och sen ett pass där vi testar träningsschemat en gång. Men sen kan det gå några veckor mellan varje uppföljning om man känner att det fungerar bra.
halsosyrran.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0