Jobb imorgon

Försöker göra det bästa av mina sista semesterdagar i regnet. Gick faktiskt ut i skogen och letade svamp. Blev väldigt blöt och fick ihop sommarkantareller till sås till middagen. Jag har ont i en häl så jag vågar inte gå långpromenader och väldigt ont i en axel så vågar inte gymma så mycket. Så just nu blir det att jag försöker lite lätt med mage och rygg. Var rädd att få ont på en gång, men det har gått bra så jag kör ett litet pass per dag för jag har känt hur kroppen börjat bli alldeles för svag.

 

Vågen kryper nedåt också. :) Fjärde dagen med väldigt strikt LCHF nu. Kör med att jag får göra en stjärna i kalendern för varje dag jag klarar. Det kan vara motiverande att köra lite sånt ibland. Igår var jag hos frissan (vad ska man göra på semestern när sambon börjat skolan?) och hon tjatade på mig om att jag skulle ta en hemmagjord kaka. Jag vet ju att de alltid bjuder på fika så jag var förberedd mentalt. Övervägde det för en liten stund men då skulle jag ju inte få sätta en stjärna i kalendern ;)

 

Det känns bra att vara på rätt spår innan jobbet börjar, med alla frestelser de brukar ha där!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0