Resa

Det finns inte så mycket tid till att blogga på semestern. :)
 
Denna vecka tog vågen ett skutt nedåt, 2,2 kg minus. Det största minuset sedan den första veckan. Vet inte riktigt vad som hände, kändes inte som att jag var svullen och att det mest var vätska som försvann heller. Det enda jag gjort är att inte dricka nån alkohol alls och dra ner på proteinet. Kan inte säga hur mkt jag minskat proteinet eftersom jag inte räknar, men jag har bytt ut vissa mycket proteinrika livsmedel till andra mindre proteinrika och sen bara fyllt ut med fett. Det kanske är det som gett resultat!
 
Nu ska jag åka bort så kommer inte väga mig igen förrän kanske 15:e augusti. Ska försöka äta på samma sätt, hoppas det kommer gå bra!
 
Har gjort lite andra bra val med. Åkte till en glassbar och tog en kula sockerfriglass med grädde på. Det var mycket godare än jag trodde! Helt fantastiskt faktiskt. Och jag fick inget sötsug alls efteråt.
 
Sen var vi på bio och där har jag helt vant mig av vid tanken att man måste ha godis, det blir inte ens en inre diskussion om saken. Skönt det. Just nu är jag i en period då jag tycker att godis, wienerbröd och liknande i mataffärerna luktar riktigt otäckt. Också ganska skönt. ;)
 
Fick även en idé om hur jag ska träna sen när jag börjar jobba. Vill helst gymma nu och ska byta ut morgonpromenaden mot gym istället eftersom jag inte känner att jag har tid att träna mer än en timme om dagen. Brukar alltid gå på gåband eller köra crosstrainer i samband med gymmet också. Tog även kontakt med PT:n på gymmet och han sa att han skulle höra av sig men det har han inte gjort så han kanske inte ville ha några kunder då. Jag kan nog knåpa ihop ett eget program, men tänkte att det kunde vara kul med lite inspiration och pepp.
 
Hoppas det går bra med frestelserna nu under resan!
Mia
2014-08-03 @ 07:27:52

Bra jobbat! Vad duktig du är!

Svar: Tack Mia! :D
halsosyrran.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0