Sjuk!


Ja, alla är förkylda nu så det var bara en tidsfråga. Men det verkar som att det stannade vid ont i halsen, rethosta och en väldig trötthet. Jag har jobbat ändå för vi är kort om folk på jobbet som vanligt och dessutom var det andra där som jobbat trots förkylning och ryggskott så då kändes det som att jag var tvungen. Annars har jag försökt lära mig att hälsan måste gå före jobbet. Men nu är det helg! Så nu kan jag sitta och mysa i värmefilten hela helgen.

 

Vikten har stått still denna vecka, men det får man väl ta när man är sjuk.

 

En sak jag insett är att jag har svårt att satsa på mig själv när jag har dålig självkänsla. Nu i sommar har jag övat lite på att vara med på kort. Låter kanske som en fånig sak, men det är nåt jag försökt få in i mitt huvud att även om jag är överviktig ser jag inte så hemsk ut att jag inte kan vara med på kort! Och det har varit lite kul ändå att faktiskt få ha semesterbilder där jag själv är med också.

 

Och så detta med att träffa en PT, det har varit en väldigt långsam process. Funderade på det redan förra hösten men vågade inte. Jag har också rätt att ta lite plats. Att ta upp en PT's tid trots att jag är överviktig.

 

Det går inte fort att ändra sitt tankesätt. :)

yasmine mamma till dennis
2014-08-30 @ 18:19:02
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

krya pååå

Svar: Tack! :)
halsosyrran.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0