Vardagslunken börjar

Jobbat två dagar efter semestern nu. Det känns nästan fascinerande att ha ett jobb där jag blir glad över komma tillbaka till jobbet istället för att ha en massa jobbångest. Inte för att jag är glad över att semestern är slut, hade gärna haft ännu längre semester, men för att jag älskar mitt jobb och mina jobbarkompisar.

 

Har tillåtit mig att ta det lite lugnt och inte haft dåligt samvete över att det blivit minimalt med träning. Men på onsdag har jag bokat träff med en PT. Vi ska bara träffas och prata lite om vad jag vill och se om han är rätt att hjälpa mig med det. Kommer bli toknervös!! Hoppas i alla fall att vi kommer komma bra överens.

 

Min sambo ville att vi skulle börja promenera lite på kvällarna så det gjorde vi ikväll, men tusan vad ont jag fick i hälen. Har knappt känt av den på sistone, men nu värker den rejält. :( Vet inte om jag måste skaffa något avlastande till skon eller vad jag ska hitta på.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0